Voorbereidingen Suriname 28-09-2018

28 september 2018 - Paramaribo, Suriname

28-09-2018

Nog minder dan een week en dan sta ik samen met Silke Lok en Marjolein Leussink op Schiphol. Over minder dan een week begint mijn avontuur in Suriname. Dan ga ik vier maanden stage lopen in de psychiatrische instelling in Paramaribo.

De afgelopen maanden waren hectisch door alle voorbereidingen. Naast het regelen van het vliegticket, het appartement en de inentingen, was het regelen van het MKV-visum (machtiging kort verblijf) nog het meeste werk.

Hiervoor moesten er veel formulieren bij de gemeente worden aangevraagd. Vervolgens moesten hier apostilles van de rechtbank op. Alle formulieren moesten worden verzonden naar het consulaat van Suriname en vervolgens kon het visum 2 maanden later worden opgehaald in Amsterdam.

Mijn tas staat al drie weken klaar. De witte uniformen nemen al 1/4 van mijn tas in beslag, dus ik hoop dat ik genoeg ruimte ga hebben.

Ik heb deze week al afscheid genomen van mijn werk. Verder wil ik deze week nog afscheid nemen van mijn familie en vrienden en dan is het zo ver... SPANNEND!

1. Marjolein:
    ♥️♥️♥️♥️♥️♥️
  2. Eefje:
    28 september 2018
    Heeeeeel veel plezier in suriname! X
  3. Natasia:
    Gaat helemaal goed komen.❤️
  4. Maria Ruiter:
    28 september 2018
    Heel veel plezier en een goede stage gewenst.
  5. Angelique:
    28 september 2018
    Heel veel succes 🍀🍀🍀🍀 maar ook heel veel plezier gewenst. Bedankt voor je lieve attentie. Zal lekker smaken. 😉
    Liefs 😘
  6. Tessa Twilhaar:
    28 september 2018
    Bedankt voor een fijne samenwerking en gezelligheid en bedankt voor je lieve attentie super lief .😘
    Ik wens jullie een fijne goede stage toe en ook heerlijk genieten daar en ik ga je zeker volgen liefs Tessa 🌹🌹🌹🌹🌹
  7. Klazien.:
    28 september 2018
    Heel veel succes en vooral ook plezier. geniet er van.
    Wat een verrassing die attentie, leuk.
  8. Wilco Nijhof:
    28 september 2018
    :) Super.. Spannend ook wel. ;) Ik ga je zeker volgen op deze blog en natuurlijk zo nu en dan even bellen.. :p
  9. Vanessa:
    28 september 2018
    Heel veel succes en plezier in Suriname! Geniet van deze bijzondere stage!
    En bedankt voor je lieve attentie, lekker hoor! 🤤
  10. Marco:
    2 oktober 2018
    Spannend en tegelijkertijd ook weer een heel avontuur! Echt precies wat past bij jou! Heel veel succes! 😘