Morgen vertrekken we! 03-10-2018

3 oktober 2018 - Nijverdal, Nederland

03-10-2018

Morgen om 05:30 uur zit ik samen met Mama, Marco, Papa, Rik, Jennifer en Piotr in de auto richting Schiphol.

De afgelopen dagen heb ik veel afscheid genomen. In het weekend al van veel vriendinnen en gisteren ben ik naar Deventer geweest om afscheid te nemen van Femke. We hebben gezellig koffie gedronken in Deventer en bij gekletst. Dat soort middagen ga ik denk ik erg missen.

Vervolgens ben ik op bezoek geweest bij beide opa's en oma's. Ook dit was erg gezellig.

Vandaag heb ik mijn tassen dubbel gecheckt. Ik was bang dat ze te zwaar zouden zijn, maar mijn grote tas is precies 23 kg (dit mag ook 23 kg zijn). Mijn handbagage is op dit moment 10 kg (dit mag 12kg zijn).

Morgen vliegen we om 11:00 uur en komen we om 15:00 uur aan in Paramaribo. Het is een vlucht van ongeveer 9 uur. In Suriname is het dan ook 5 uur vroeger.

Ik hoop dat ik vannacht goed slaap zodat ik niet al te veel last ga hebben van een jetlag.

Voor nu ga ik nog lekker even stressen ;)

Groetjessss

1. Wilco Nijhof:
    <3 Spannend.. ;)
  2. Angelique:
    3 oktober 2018
    Relax meid, wat je vergeten bent kan je daar ook halen. Geniet nog lekker hier. Morgen begint je avontuur. Heel veel plezier en goede reis. 👋🏼😘
  3. Eefje:
    3 oktober 2018
    Lieve lindey, heeeel veel plezier in Suriname. Liefs!
  4. Natasia:
    Komt goed meid! Xxx
  5. Arno:
    Heel veel plezier! Geieten ook!😍
  6. Tessa Twilhaar:
    3 oktober 2018
    Een goede reis en een fijne stage met elkaar toegewenst en ook genieten liefs ik